HOME OUTWEARS TOPS PANTS SHOES ACCESSORIES PROMOTION WHOLESALE FAQ ORDER TRACK
 

Wednesday, March 23, 2011

ข้อตกลงและเงื่อนไข


ข้อตกลง เงื่อนไขและรายละเอียดการสั่งสินค้า สำหรับลูกค้าทั่วไป

 - สินค้าในร้านเราทุกชิ้น บางครั้งไม่สามารถอธิบายได้อย่างละเอียดครับ สีของสินค้าอาจจะมีผิดเพี้ยนจากตัวสินค้าบาง ก็เพราะว่าตอนถ่ายรูป ถ่ายแบบ ก็ต้องมีการแสง เพื่อทำให้รูปสินค้ามีสวย น่าสนใจ ก็อาจจะทำให้ สีของรูปกับสินค้าอาจจะาดูผิดเพี้ยนบ้างนิดหน่อย  แต่ถ้าตัวไหนเคบมีลูกค้าสั่งมาแล้ว มานพยินดีแนะนำรายละเอียดสินค้าครับ ส่วนเรื่องขนาดสินค้า สินค้าบางประเภททางร้านสามารถสอบถามเพิ่มเติมกับทางโรงงานได้ แต่บางแบบไม่สามารถ จริงๆครับ เราสามารถให้ข้อมูลตามที่เวบแจ้งมาครับ

- สินค้า บางชิ้นอาจจะหมดกระทันหันหลังจากที่ลูกค้าได้ชำระเงินเข้ามา  เนื่องจากเวบหรือโรงงานไม่ได้อัพเดทสินค้า  กรณีนี้ทางร้านยินดีคืนเงินให้เต็มจำนวนนะครับ เพียงแจ้งเลขที่บัญชีมาครับ ไม่ต้องเป็นกังวลนะครับ

- สินค้า Preorder สินค้าจะมาถึงร้านประมาณ 10- 15 วันหลังจากวันปิดรับออเดอร์

สุดท้าย  คือทางร้านขอไม่รับเปลี่ยนสินค้าทุกกรณี ยกเว้นเป็นความผิดพลาดจากทางร้านเอง เช่นส่งให้ผิดแบบ เนื่องจากทางร้านไม่สามารถนำสินค้าไปเปลี่ยนที่โรงงานได้เหมือนกันครับ เพราะมีต้นทุนสูงมากๆ ครับ
ทางร้านขออนุญาตต้อนรับเฉพาะลูกค้าที่พร้อมยอมรับในเงื่อนไขและกติกาของทางร้านในทุกข้อเท่านั้นนะครับ  ขอบคุณลูกค้าที่น่ารักทุก ๆ ท่านครับ

       ขอบคุณครับ
           มานพ


Terms and Conditions.

 Terms, conditions and details of orders. For customers.
 -All products in our store. Sometimes can not be explained in detail offline.  Color of product may have some distortion of the product.  Because I had to take a shot of light  Image to make a pretty interesting, it might make the color of the image with some distortion product may look slightly Har.  But what if the customer has ordered Keb ago  Manop willing to introduce detail offline.  The product of size.  Some of the products the shop to ask more from our factory.  Some, but not really, we can provide information as to notify the web offline.

- Some products may be out of a sudden, after the customer has to pay. Since this website is not updated or plant products.  If the shop is willing to refund the full amount I offline. เ Just inform the account number to offline.  I do not have to worry about offline.

 - Preorder goods are goods the stores about 10 to 15 days after the closing date for orders.
 Finally, the restaurant does not accept replacement for all cases. Except for a mistake from the shop itself.  Such as sending the wrong form.  Because the restaurant can not change the product to the factory as well.  It is very much higher cost.
 Shop by permission only welcome customers who agree with the terms and rules of the shop in all of the above I only offline. Thank You that You love each other offline.

Thank you.
Bronco Shop
 

No comments:

Post a Comment